Stan, kuća, poslovni prostor

vlasnik ste, a nekretninu želite da prodate ili izdate, evo par saveta koji će vam u tome pomoći.

Budite precizni u opisima i davanju informacija.

  • Napišite tačnu kvadraturu.
  • Pored adrese, unesite google mapu sa tačnim koordinatama gde se prostor nalazi.
  • Istaknite prednosti,
  • ako je nekretnina u blizini centra grada, jtržnih centara, klubova, pozorišta

pišite o provodu i urbanim mestima ili obilasku muzeja i znamenitosti.

  • ako se nalazi na periferiji ili u delu grada koje nema ovakvu ponudu,

pišite o miru i begu od gradske vreve, ali naglasite brzinu dolaska do određenih lokacija

(npr. Za samo 20 minuta ste u centru grada).

  • Obratite se direktno vašem klijentu, u zavisnosti da li prodajete ili izdajete nekretninu, zavisi i način na koji ćete pisati.
  • Najvažnija stvar u svim oglasima nekretnina su fotografije.

To je prvo što ljudi gledaju i ako im se svidi ono što je na slikama, odlučuju se da pročitaju, a onda kupe/iznajme prostor koji nudite.

Nikako ne stavljajte slike iz telefona koje su mračne i mutne, mog doneti više štete nego koristi.

Zašto je važno da fotografije budu profesionalne i dobrog kvaliteta

Kada se ljudi odlučuju, ovde pre svega pričamo o prodaji nekretnina, fotografije gledaju uvećane i žele da vide sve što prostor može da ponudi.

Profesionalna oprema, osvetljenje, obrada fotografija i iskustvo fotografa, daće pravu sliku prostora, kako ga vidi ljudsko oko.

Kada je reč o iznajmljivanju stanova preko Booking-a, AirBnB-a ili sajta agencija, budite slobodni da proverite, koliko se brže, češće i radije iznajmljuju stanovi sa dobrim fotografijama.

Profesionalno fotografisanje stanova, kuća, poslovnog prostora, celokupnog enterijera i eksterijera prepustite fotografima koji imaju iskustvo i koji će iz onoga što nudite izvući maksimum.

Iz iskustava naših klijenata možemo vam jedino reći,

ako izdajete ili prodajete nekretninu, neophodno vam je fotografisanje stanova, kuća ili bilo kog drugog prostora,

pozovite nas.